علی اکبرمعلی اکبرم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پسر طلای ما

عید و عیدی

1389/12/28 19:57
نویسنده : madaret
134 بازدید
اشتراک گذاری


سلام قند عسلم .................شکلاتم................... کوچولوی نازم.

بهاربيست                   www.bahar-20.com

امروز انگار حالت خیلی خوب بود توی دل مامان ............ خدا رو شکر ......................  اخه بازیگوشیات زیاد بود ..................قربونت بشم ........................ حتی امروز صبح کلی لگد به دست بابا زدی و بابا کلی ذوق کرد.

این روزا ،روزای دمه عیده و همه مشغول خونه تکونی ، البته من امسال خونه تکونی نکردم اخه نمی خام به کودک نازنینم فشار بیاد و خسته بشه ............ و یه وقت تکوناش کم بشه ................ اخه نمی دونی چقدر مامان عاشق این لگد ها و بازیگوشیاته .  خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

غنچه ی ناز مامان .......... یه خبر خوب ........................ من و بابا جونت برات یه عیدی خوب در نظر گرفتیم ...... یه عیدی که همیشه همراهته ...........حالا بزار بعدا بهت می گیم ....... عجله نکن ...

ببینم قضیه چیه تا من سر لپ تاب میشینم تو گسنت میشه و مامانم ضعف می کنه و مجبور میشه پاشه و بعد بابا میشینه پای لپ تاب........................ ای شیطون از همین الان با بابات دست به یکی کردی .............

فعلا من میرم شام اماده کنم .باییییییییییییییی

خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)