علی اکبرمعلی اکبرم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پسر طلای ما

دوران انتظار دیدن کودکم

1390/1/11 11:36
نویسنده : madaret
97 بازدید
اشتراک گذاری


 

لا لا لا لا ............ لالایی لای ......... بخواب کوچولوی نازم .

بابا رفته بیرون تا خوراکی های خوشمزه بخره تا من بخورم  و نی نیمون هم بخوره . .....................  میدونی اخه من و بابا دوست داریم نی نیمون شکمو باشه................... و توی خوردن مامانو باباشو اذیت نکنه ..................خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

اخه قربونت بشم ............ علی کوچولو من ......ببینم اونجا جات تنگ نیست ................... تاریک نیست ؟ ............. یه وقت نترسی مامان جون ............ گل پسرم من همیشه و هر لحظه پیشتم ............... مگه صدای قلب مامانو نمیشنوی که به امید دیدن تو داره تالاب تالاب میزنه .........

 مامان هر روز برات قران  می خونه ، دعای عهد، دعای توسل، زیارت عاشورا و ......تا پسر خوشتلم به سلامتی به دنیا بیاد ........................بووووووووووووس ....................... ای کاش واقعا می تونستم بوست کنم ...........بای بای  خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar-20.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)