علی اکبرمعلی اکبرم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پسر طلای ما

تغذیه ی گلپسرم 2

1390/11/25 13:54
نویسنده : madaret
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم....... خوشگل مامان

دیگه انقدر بزرگ شدی که چیزای متنوع زیادی می خوری 2.3 روزه که

کته با گوشت بهت میدم .البته اولش که می خوری انگار می خای بالا

بیاری ولی بعدش درست می خوری 2 دفعه ست که بهت خرما هم میدم

یکم با شیر خودم قاطی می کنم و امروز یک عدد بیسکوییت مادر هم

داخلش نرم کردم که شد سرلاک خرما و به عنوان صبحانه خوردی گلم.

دیروز برای اولین بار بهت موز هم دادم که رنده شده و قاطی با شیر

خودم که شد شیر موز. در طول روز هم بیسکوییت مادر میدم دستت

و شما هم می خوری ومیرزی البته انقدر با نمک با دوتا دندونات نصفش

می کنیتشویق

دیگه سوپتم که همچنان ادامه داره ولی پر ملات تر شده (گوشت .

هویج. عدس . ماش. برنج.کدو یا سیب زمینی. رشته فرنگی. کمی جو

پرک فعلا گاهی هم جعفری)خوشمزهالبته یک روز با فیله ی مرغ روز دیگه با

ماهیچه ی گوسفند..... سعی می کنم هر دوتا گوشتو به یک اندازه

بهت بدم..................

البته تازگی یکم توی غذات نمکم میریزم....فرنی یا حریره هم معمولا

صبحانه می خوری ..امروز استثنا چون شیر نداشتیم به جاش سرلاک

خونگی خوردی..

یه مدت بود بهت سرلاک آماده میدادم بعد از ظهرا به عنوان تنوع

غذایی....ولی دیگه می خام ازین به بعد خودم برات درست کنم....

امروز ظهرم می خام بهت کته با مرغ بدم ماچ

نوش جونت عزیزم ...گوشت بشه به تنت....

اینم از دندونای خوشگلت که وقتی گریه میکنی دیده میشن:

            

اینم از آب خوردنت:

       

    اینم از بیسکوییت خوردنت پسرم:

     

بقیه ی عکسا در ادامه مطلب

 این از خوردنی های دیگه ای که می خوری:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)